Opis stanowiska pracy

  • Wsparcie w prowadzeniu działań wynikających z założeń i harmonogramu programu,
  • Współpraca przy przygotowywaniu umów z partnerami, analiza ich realizacji,
  • Organizacja spotkań, szkoleń,
  • Nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych,
  • Analiza i raportowanie prowadzonych działań,

 

Poszukujemy osoby:

  • Komunikatywnej, łączącej łatwość nawiązywania relacji z wysokimi kompetencjami interpersonalnymi,
  • Z minimum dwuletnią  praktyką we współpracy przy projektach,
  • Z doświadczeniem w organizacji spotkań, szkoleń, seminariów i warsztatów,
  • Z wykształceniem wyższym społecznym bądź pokrewnym, jak również kończącej studia
  • Z wysoką kulturą osobistą,
  • Lubiącej pracować w kilkunastoosobowym zespole na co dzień, a jednocześnie potrafiącej prowadzić komunikację z partnerami z terenu całej Polski,
  • Z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem edytora tekstu Word, programu pocztowego Outlook oraz podstaw arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • Samodzielnej, odpowiedzialnej, posiadającej umiejętność bardzo dobrego planowania pracy i zarządzania czasem, jak również radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach, dyspozycyjnej, odpornej na stres,
  • Z dobrą znajomością języka angielskiego.

Prezentacja firmy

Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce to wyjątkowe miejsce, w którym dzi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/01/2018
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Organizacje pozarządowe / Wolontariat, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Praca w mediach / dziennikarstwo

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi