Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/08/2018.

Asystent Kierownika

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent Kierownika
Warszawa
NR REF.: 1102304

Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta/-tki Kierownika.

Osoba na stanowisku Asystenta/-tki będzie odpowiedzialna za zapewnienie profesjonalnego wsparcia asystenckiego dla Kierownika działu. Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie administracyjne wsparcie pracy grup projektowych, zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz archiwizacja dokumentacji wewnętrznej. Asystent/-tka będzie również odpowiedzialna za przygotowywanie prezentacji i raportów zgodnie z bieżącymi potrzebami oraz kontakt z kontrahentami i innymi działami firmy na poziomie międzynarodowym.

Poszukujemy osób o doświadczeniu na podobnym stanowisku pracy i lubiących pracę w obszarze administracji, chcących rozwijać siew pracy w dużej międzynarodowej firmie. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego, mile widziana również znajomość języka francuskiego oraz bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych. Atutami na stanowisku jest skrupulatność, umiejętność zarządzania czasem oraz otwarta osobowość. Nasz Klient oferuje możliwość pracy w stabilnej, prestiżowej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry