Opis stanowiska pracy
• Wsparcie nadzoru, nad jakością wykonywanych prac budowlanych,
• Bieżąca kontrola harmonogramu prac,
• Zapewnienie sprawnego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentacji,
• Sporządzanie raportów okresowych i notatek ze spotkań i narad koordynacyjnych.
Wymagania
Wykształcenie techniczne budowlane,
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
Znajomość programu AutoCAD, pakietu MS Office,
Uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjnej lub 1 rok pracy na budowie.
Prezentacja firmy
SECO Polska Sp. z o.o. to polski oddział belgijskiej grupy SECO, został ...
SECO Polska Sp. z o.o. to polski oddział belgijskiej grupy SECO, został założony w Warszawie w lipcu 2005 r. Jesteśmy niezależnym, eksperckim i obiektywnym zespołem. W ciągu ostatnich 14 lat naszej działalności SECO Polska rozszerzyła zakres świadczonych usług między innymi o:
• Zarządzanie procesami projektowania,
• Zarządzanie projektem na etapie przygotowywania projektu i na etapie budowy,
• Nadzór jakościowy / inwestorski,
• Technical due diligence,
• Weryfikacja projektów wielobranżowych,
• Wsparcie podczas procesu certyfikacji budynku: BREEAM, LEED.
Naszym celem jest zapewnienie doskonałości technicznej i zapewnienie wsparcia technicznego inwestorom, deweloperom, funduszom inwestycyjnym, bankom i generalnym wykonawcom.
Nasz obszar działalności obejmuje: centra handlowe, apartamentowce, biurowce.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/10/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 4 000PLN - 5 500PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- N/A
- Branża / kategoria:
- Praca Budownictwo / Praca na budowie