#

Asystent/ka zarządu

Talent Select

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Organizacja o długoletniej tradycji poszukuje doświadczonej Asystentki Zarządu, która będzie wsparciem dla kierownictwa zarządu spółki w codziennych zadaniach zarządczych. Oferujemy dynamiczną atmosferę pracy, możliwość rozwoju zawodowego oraz ciekawe wyzwania.


Zakres obowiązków:

  • Organizacja i zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym planowanie spotkań i podróży służbowych.
  • Przygotowywanie dokumentów i raportów na potrzeby Zarządu.
  • Koordynacja oraz obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym jej rejestracja.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynnego przepływu informacji.
  • Asystowanie przy spotkaniach, konferencjach oraz przygotowywanie protokołów.
  • Witanie gości oraz ich rejestracja.
  • Organizacja i obsługa spotkań, wideokonferencji i wydarzeń firmowych.
  • Zakupy biletów lotniczych, rezerwacja hoteli.
  • Rozwiązywanie problemów i wsparcie w różnorodnych projektach.

Wymagania

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
  • Dyspozycyjność w różnych godzinach pracy, między 8:00 a 20:00, z możliwością elastycznego dostosowania grafiku (praca w zespole asystenckim).
  • Kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość narzędzi Google oraz biegła obsługa kalendarza Google.
  • Znajomość innych narzędzi pakietu Google Workspace (Google Docs, Google Sheets, Google Slides itp.).
  • Doskonałe umiejętności dyplomacyjne i wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność zachowania poufności i zaufania w pracy z poufnymi informacjami.
  • Znajomość standardów i protokołu zachowania w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach.

Mile widziana znajomość j. niemieckiego - znajomość na poziomie C1 zwalnia z konieczności posługiwania się j. angielskim.

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia wśród profesjonalnego zespołu.
  • Przyjazną atmosferę pracy i elastyczny czas pracy.
  • Możliwość współpracy z dynamicznym i zgrany zespołem, w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, dyskretną, o doskonałych umiejętnościach komunikacyjnych i chęcią rozwoju w roli Asystentki Zarządu, zachęcamy do przesłania swojego CV oraz listu motywacyjnego.


Prezentacja firmy

Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi