Opis stanowiska pracy
Organizacja o długoletniej tradycji poszukuje doświadczonej Asystentki Zarządu, która będzie wsparciem dla kierownictwa zarządu spółki w codziennych zadaniach zarządczych. Oferujemy dynamiczną atmosferę pracy, możliwość rozwoju zawodowego oraz ciekawe wyzwania.
Zakres obowiązków:
- Organizacja i zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym planowanie spotkań i podróży służbowych.
- Przygotowywanie dokumentów i raportów na potrzeby Zarządu.
- Koordynacja oraz obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym jej rejestracja.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynnego przepływu informacji.
- Asystowanie przy spotkaniach, konferencjach oraz przygotowywanie protokołów.
- Witanie gości oraz ich rejestracja.
- Organizacja i obsługa spotkań, wideokonferencji i wydarzeń firmowych.
- Zakupy biletów lotniczych, rezerwacja hoteli.
- Rozwiązywanie problemów i wsparcie w różnorodnych projektach.
Wymagania
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- Dyspozycyjność w różnych godzinach pracy, między 8:00 a 20:00, z możliwością elastycznego dostosowania grafiku (praca w zespole asystenckim).
- Kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość narzędzi Google oraz biegła obsługa kalendarza Google.
- Znajomość innych narzędzi pakietu Google Workspace (Google Docs, Google Sheets, Google Slides itp.).
- Doskonałe umiejętności dyplomacyjne i wysoka kultura osobista.
- Umiejętność zachowania poufności i zaufania w pracy z poufnymi informacjami.
- Znajomość standardów i protokołu zachowania w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach.
Mile widziana znajomość j. niemieckiego - znajomość na poziomie C1 zwalnia z konieczności posługiwania się j. angielskim.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia wśród profesjonalnego zespołu.
- Przyjazną atmosferę pracy i elastyczny czas pracy.
- Możliwość współpracy z dynamicznym i zgrany zespołem, w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, dyskretną, o doskonałych umiejętnościach komunikacyjnych i chęcią rozwoju w roli Asystentki Zarządu, zachęcamy do przesłania swojego CV oraz listu motywacyjnego.
Prezentacja firmy
Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników ...
Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników do firm. Doświadczenie i kompetencje kandydata, są dla nas tak samo istotne i jego osobowość oraz to, czy będzie dobrze dopasowany do danego przedsiębiorstwa.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/10/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna