Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/-ka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kalendarza spotkań,
Planowanie i organizacja spotkań i podróży służbowych,
Wsparcie pracy zarządu w obszarze przygotowywania dokumentów, prezentacji, zestawień, przesyłek kurierskich,
Rozliczanie delegacji służbowych i innych wydatków,
Wsparcie podczas konferencji, obsługa gości i spotkań.
Wymagania:
Minimum 1 - 2 letnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym,
Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów
Znajomość j. angielskiego - B1-B2,
Doskonała organizacja pracy, zaangażowanie i umiejętność ustalania priorytetów,
Wielozadaniowość, odpowiedzialność i samodzielność na stanowisku pracy,
Wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności,
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w strukturach u klienta,
Stabilną pracę na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Lokalizacja: Warszawa-Centrum.
Numer referencyjny: AZ/WA2/05/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?