Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Asystent/ka Zarządu
Lokalizacja: WarszawaDla naszego Klienta- rozpoznawalnego dewelopera mieszkaniowego, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko Asystenta/ki Zarządu.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie członków zarządu w bieżących działaniach związanych z funkcjonowaniem działu. Do szczegółowych zadań Asystenta/ki będzie należało między innymi tłumaczenie raportów, dbanie o sprawny przepływ informacji i korespondencji, organizowanie spotkań, przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby działu.
Nasz Klient zapewnia:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie o stabilnej i wysokiej pozycji na rynku
- Interesującą pracę w dynamicznym środowisku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport,
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe
- Zaawansowaną znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office
- Dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność