LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: WarszawaNr ref.: 0014644
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
- Zarządzaniem kalendarzem spotkań
- Obsługa korespondencji
- Organizacja i rozliczanie podróży służbowych
- Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną
- Przygotowywanie dokumentów wewnętrznych oraz redagowanie pism
- Nadzór nad dokumentami spółek
- Rozliczanie wydatków służbowych
- Wsparcie Zarządu w codziennej pracy
Oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyskrecja, odpowiedzialność, terminowość
- Skrupulatność, dbałość o szczegóły
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów pozapłacowych
- Pracę w dynamicznym środowisku u lidera branży
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.