LeasingTeam Sp. z o.o.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 0014644
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

  • Zarządzaniem kalendarzem spotkań
  • Obsługa korespondencji
  • Organizacja i rozliczanie podróży służbowych
  • Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną
  • Przygotowywanie dokumentów wewnętrznych oraz redagowanie pism
  • Nadzór nad dokumentami spółek
  • Rozliczanie wydatków służbowych
  • Wsparcie Zarządu w codziennej pracy

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dyskrecja, odpowiedzialność, terminowość
  • Skrupulatność, dbałość o szczegóły

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów pozapłacowych
  • Pracę w dynamicznym środowisku u lidera branży

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
LeasingTeam Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi