Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,
- organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad,
- obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura,
- zarządzanie flotą samochodową firmy,
- przyjmowanie klientów i interesantów oraz obsługa spotkań,
- wykonywanie innych zadań wynikających z doraźnych potrzeb o charakterze biurowym i administracyjnym.
Wymagania:
- praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- biegłość w obsłudze komputera (w tym pakiet MS Office),
- uczciwość i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w przyjaznym zespole,
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę w centrum miasta w nowoczesnym biurze,
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: rekrutacja@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."