Grupa Baltona jest operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak Porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.
Do naszej centrali poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU / BUSINESS ASSISTANT
Profil stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za aktywne wspieranie Zarządu w wykonywaniu codziennych obowiązków służbowych. Do głównych funkcji tej osoby należeć będzie między innymi przygotowanie materiałów zarządczych takich jak analizy, raporty oraz prezentacje.
Osoba ta będzie również "prawą ręką" Zarządu w zakresie koordynacji i wsparcia realizacji procesów biznesowych, organizacyjnych oraz operacyjnych.
Zakres obowiązków
- Przygotowanie materiałów zarządczych wspierających pracę Członków Zarządu (analizy danych, raporty, prezentacje).
- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań dla Zarządu.
- Koordynacja projektów biznesowych zleconych przez Zarząd w ramach organizacji.
- Prowadzenie kalendarza, umawianie i koordynacja spotkań biznesowych, kontakt z interesantami, dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie).
- Opracowanie pism, dokumentacji oraz informacji w oparciu o przyjęte standardy komunikacji w organizacji.
- Zapewnienie właściwego przepływu informacji z partnerami wewnętrznymi, zewnętrznymi oraz w ramach struktur właścicielskich.
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (np. dostawcy usług i towarów).
- Koordynacja procesu rozliczania podróży służbowych i wydatków Członków Zarządu.
Nasze oczekiwania
- Wykształcenie wyższe.
- Min. 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z biznesową asystą biurową.
- Wiedza i świadomość biznesowa z zakresu ekonomii, rachunkowości, prawa, oraz ogólnego savoir-vivre w biznesie.
- Doświadczenie w pracy z danymi, statystykami oraz budżetami.
- Bardzo dobra znajomości programów pakietu MS Office ((Excel, Word, Powe point, Outlook).
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy – kategoria B.
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne.
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz zarządzania swoim czasem.
- Umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
- Umiejętność budowanie dobrych relacji.
- Komunikatywność.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę na stanowisku o istotnym wpływie na rozwój kultowej marki Baltona, obecnej na rynku od 75 lat.
- Bardzo dobrą atmosferę pracy.
- Ciekawe projekty w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur grupy.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty oferowane w naszych sklepach, dofinansowanie Multisport oraz ubezpieczenia na życie).
- Miejsce parkingowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.