#

ASYSTENT/KA ZARZĄDU / BUSINESS ASSISTANT

Baltona S.A.

Warszawa, mazowieckie

Baltona S.A.
Grupa Baltona jest operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak Porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.
Do naszej centrali poszukujemy osoby na stanowisko:

ASYSTENT/KA ZARZĄDU / BUSINESS ASSISTANT

Profil stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za aktywne wspieranie Zarządu w wykonywaniu codziennych obowiązków służbowych. Do głównych funkcji tej osoby należeć będzie między innymi przygotowanie materiałów zarządczych takich jak analizy, raporty oraz prezentacje.

Osoba ta będzie również "prawą ręką" Zarządu w zakresie koordynacji i wsparcia realizacji procesów biznesowych, organizacyjnych oraz operacyjnych.

Zakres obowiązków

  • Przygotowanie materiałów zarządczych wspierających pracę Członków Zarządu (analizy danych, raporty, prezentacje).
  • Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań dla Zarządu.
  • Koordynacja projektów biznesowych zleconych przez Zarząd w ramach organizacji.
  • Prowadzenie kalendarza, umawianie i koordynacja spotkań biznesowych, kontakt z interesantami, dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie).
  • Opracowanie pism, dokumentacji oraz informacji w oparciu o przyjęte standardy komunikacji w organizacji.
  • Zapewnienie właściwego przepływu informacji z partnerami wewnętrznymi, zewnętrznymi oraz w ramach struktur właścicielskich.
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (np. dostawcy usług i towarów).
  • Koordynacja procesu rozliczania podróży służbowych i wydatków Członków Zarządu.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Min. 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z biznesową asystą biurową.
  • Wiedza i świadomość biznesowa z zakresu ekonomii, rachunkowości, prawa, oraz ogólnego savoir-vivre w biznesie.
  • Doświadczenie w pracy z danymi, statystykami oraz budżetami.
  • Bardzo dobra znajomości programów pakietu MS Office ((Excel, Word, Powe point, Outlook).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy – kategoria B.
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz zarządzania swoim czasem.
  • Umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
  • Umiejętność budowanie dobrych relacji.
  • Komunikatywność.

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę na stanowisku o istotnym wpływie na rozwój kultowej marki Baltona, obecnej na rynku od 75 lat.
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy.
  • Ciekawe projekty w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur grupy.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty oferowane w naszych sklepach, dofinansowanie Multisport oraz ubezpieczenia na życie).
  • Miejsce parkingowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Baltona S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi