Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka w Dziale Zarządzania Aktywami
Miejsce pracy: Żupnicza 11, WarszawaOpis stanowiska:
Wymagania:
Oferujemy:
- wspieranie pracowników działu w realizacji procesu remarketingu środków poleasingowych,
- komunikacja z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji transakcyjnej,
- wspieranie pracowników działu w realizacji procesu obsługi floty samochodów służbowych,
- zarządzanie korespondencją przychodzącą.
Wymagania:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego - minimum na poziomie B2,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- gotowość do pracy w wewnętrznym środowisku informatycznym,
- otwartość i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- elastyczny czas pracy, dopasowany do możliwości,
- możliwość zdobycia cennego, pierwszego doświadczenia zawodowego,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- bardzo dobrze zlokalizowane biuro,
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.