Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/07/2019.

Asystent/ka w dziale Administracji

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka w dziale Administracji
Warszawa
NR REF.: 1124300

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko

Asystent/ka w dziale Administracji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za doraźne wsparcie personelu od strony administracyjnej. Obowiązki będą obejmowały takie czynności jak obsługa korespondencji oraz zarządzanie pocztą, zarządzanie kalendarzem Prezesa firmy. Do zadań Asystenta/tki będzie należało także wsparcie w organizacji delegacji służbowych, kontakt z biurami podróży oraz wsparcie działu administracji w bieżących zadaniach.

Od kandydatów oczekujemy pierwszych doświadczeń na stanowisku administracyjnym oraz płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie. Osoba na tym stanowisku powinna cechować się nieprzeciętnymi umiejętnościami organizacyjnymi. Ponadto idealny kandydat powinien być osobą komunikatywną, samodzielną i odpowiedzialną.

Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (na okres 3 miesięcy, z możliwością przedłużenia)oraz możliwość pracy w profesjonalnym środowisku.

Lokalizacja: Warszawa (okolice metra Dworzec Gdański)

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry