Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/02/2018.

Asystent/ka w dziale administracji

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie działu administracji w codziennych obowiązkach
  • Przygotowywanie poczty (kopertowanie)
  • Drukowanie dokumentów z systemu i przygotowywanie do wysyłki
  • Kompletacja dokumentów zgodnie z zasadami
  • Wprowadzanie zmian do systemu, aktualizowanie danych
  • Skanowanie dokumentów i umieszczanie skanów w systemie
  • Doraźne wsparcie recepcji

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Dobra znajomość programów MS Office
  • Umiejętność skupienia uwagi i koncentracji na wykonywanych obowiązkach

Oferujemy:

  • Umowa o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilna praca w pełnym etacie od poniedziałku do piątku (godziny 8-16 / 9-17)
  • Zatrudnienie w renomowanej firmie u ugruntowanej pozycji na rynku
  • Wysoki standard pracy w biznesowym środowisku
  • Lokalizacja: Praga Południe


Numer referencyjny: ADA/WA2/122017/A3/MD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry