Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/12/2017.

Asystent/ka Projektu

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka Projektu
Warszawa
NR REF.: 1075368

Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy outsourcingowej, poszukujemy obecnie Kandydatów, zainteresowanych udziałem w ciekawym, trzymiesięcznym projekcie.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów administracyjnych, kontakt z klientami, procesowanie dokumentacji i aktualizację danych w systemie SAP, wsparcie specjalistów w codziennych obowiązkach, realizację dodatkowych wyznaczonych celów oraz raportowanie.

Poszukujemy absolwentów lub studentów dostępnych od zaraz, z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (warunek konieczny). Dodatkowym atutem będzie pierwsze doświadczenia w pracy biurowej (również praktyki i staże).

Wybrana osoba powinna ponadto posiadać rozwinięte zdolności analityczne, być dobrze zorganizowana, samodzielna i rzetelna w wywiązywaniu się z powierzonych zadań.

Nasz Klient oferuje udział w trzymiesięcznym projekcie w pełnym wymiarze godzinowym oraz wynagrodzenie do 4000 PLN brutto (wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności kandydata).
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta to prześlij swoje CV.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry