Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 25/02/2018.

Asystent/ka Prezesa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków

  • Organizacja i zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa,
  • Organizacja wyjazdów służbowych, rezerwacje biletów i hoteli,
  • Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem sekretariatu i płynnym przepływem dokumentacji,
  • Tłumaczenia pism (j. angielski).

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point),
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Dyspozycyjność, elastyczność, umiejętność dostosowania się,
  • Proaktywna postawa,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność,
  • Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Wysoka kultura osobista oraz nienaganna prezencja.

Oferujemy

  • Umowę o prace tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach i szkoleniach,
  • Pracę w wielokulturowym środowisku.


Numer referencyjny: MS/28/11/2017/WA1

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry