Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka Prezesa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
Organizacja i zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa,
Organizacja wyjazdów służbowych, rezerwacje biletów i hoteli,
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem sekretariatu i płynnym przepływem dokumentacji,
Tłumaczenia pism (j. angielski).
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenie wyższe,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point),
Doświadczenia na podobnym stanowisku,
Biegła znajomość języka angielskiego,
Dyspozycyjność, elastyczność, umiejętność dostosowania się,
Proaktywna postawa,
Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność,
Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
Wysoka kultura osobista oraz nienaganna prezencja.
Oferujemy
Umowę o prace tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia,
Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach i szkoleniach,
Pracę w wielokulturowym środowisku.
Numer referencyjny: MS/28/11/2017/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?