Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka Prezesa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu zgodnie z przyjętymi standardami (organizacja pracy, komunikacja),
- Rzetelne prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących,
- Organizacja podróży służbowych,
- Dbanie o właściwy obieg dokumentów pomiędzy Zarządem a innymi działami spółki,
- Realizacja zadań zleconych przez Zarząd - analiza, raportowanie, prezentacje itp.,
- Organizowanie eventów i podróży służbowych,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i Zarządu zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji.
Idealny kandydat powinien:
- Posiadać wykształcenie wyższe,
- Posiadać doświadczenie w pracy z Prezesem/ Zarządem,
- Biegle posługiwać się językiem angielskim,
- Bardzo dobrze obsługiwać pakiet MS Word i MS Power Point.
Na tym stanowisku zapewniamy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w godzinach 9-17,
- Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Zatrudnienie na pośrednictwem Adecco Poland na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Numer referencyjny: MS/24/11/2017/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.