Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/11/2017.

Asystent/ka księgowej

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

• Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego ALTUM/OPTIMA,
• Formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych,
• Kontrola poprawności wprowadzonych danych,
• Wsparcie działu księgowości w codziennej pracy.
• Przygotowywanie dokumentów, archiwizowanie.


Wymagania:

• 6-miesięczne doświadczenie w dziale finansowo-księgowym lub w innym dziale,
• Podstawowa znajomość przepisów podatkowych (w szczególności VAT) i ustawy o rachunkowości,
• Mile widziana znajomość programu ALTUM,
• Wykształcenie min. średnie,
• Dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych,
• Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office,
• Komunikatywność, pogodne usposobienia i wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

• Pracę od zaraz,
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
• Współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
• Możliwość podniesienia swoich kwalifikacji.

 



Numer referencyjny: MS/03/08/17/WAW1

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Księgowość / Audyt
do góry