Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
• Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego ALTUM/OPTIMA, • Formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych, • Kontrola poprawności wprowadzonych danych, • Wsparcie działu księgowości w codziennej pracy. • Przygotowywanie dokumentów, archiwizowanie.
Wymagania:
• 6-miesięczne doświadczenie w dziale finansowo-księgowym lub w innym dziale, • Podstawowa znajomość przepisów podatkowych (w szczególności VAT) i ustawy o rachunkowości, • Mile widziana znajomość programu ALTUM, • Wykształcenie min. średnie, • Dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych, • Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office, • Komunikatywność, pogodne usposobienia i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
• Pracę od zaraz, • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, • Współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, • Możliwość podniesienia swoich kwalifikacji.
Numer referencyjny: MS/03/08/17/WAW1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?