Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/03/2019.

Asystent/ka Działu / Asystent Administracyjny

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka Działu / Asystent Administracyjny
Warszawa
NR REF.: 1116605

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Działu / Asystent Administracyjny

Osoba na tym stanowisku będzie wspierać jeden z działów firmy w kwestiach administracyjnych. Do zadań będzie należała obsługa korespondencji , kompletowanie dokumentów, uzupełnianie danych w bazie firmy, a także archiwizacja i doraźne wsparcie w codziennych procesach związanych z umowami oraz fakturami.

Do aplikacji zapraszamy osoby posługujące się językiem angielskim na dobrym poziomie(min. poziom B2) chcące zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe w międzynarodowej firmie. Poszukujemy otwartych, komunikatywnych, dobrze zorganizowanych osób potrafiących pracować w zespole.

Oferujemy pracę w przyjaznym zespole oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego. Oferta dotyczy pracy na okres 3 miesięcyz możliwością przedłużenia. Lokalizacja: okolice metra Dworzec Gdański.

Istnieje możliwość podjęcia pracy na ¾ etatu.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry