Opis stanowiska pracy
- nawiązywanie kontaktów z prelegentami i trenerami
- działania w social media
- nawiązywanie współpracy w ramach patronatu medialnego i honorowego
- kontakty z uczestnikami konferencji i szkoleń
- aktualizacja bazy danych
- pozyskiwanie sponsorów i wystawców
- obsługa recepcji podczas wydarzeń
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy,
- atrakcyjne premie za realizację celów,
- pracę w ambitnym i przyjaznym zespole.
Wymagania
- znajomości obsługi programów biurowych
- samodzielności w pracy, kreatywności i zaangażowania,
- komunikatywności,
- odpowiedzialności za powierzone zadania,
- nienaganne posługiwanie się językiem polskim,
- swobodne poruszanie się w social media.
Prezentacja firmy
15 lat doświadczenia w budowaniu, zarządzaniu i realizacji różnorodnych ...
15 lat doświadczenia w budowaniu, zarządzaniu i realizacji różnorodnych projektów biznesowych pozwoliło Nam się znaleźć w tym miejscu. Wśród naszych działań znajdują się targi, szkolenia i konferencje. Pirb zrealizował ponad 450 tego typu spotkań w Polsce, a każde z nich wymagało od nas zaangażowania i ogromnej sprawności organizacyjno-zarządczej, która dziś wyróżnia Nas na rynku. Przez lata budowaliśmy i testowaliśmy bardzo innowacyjne rozwiązania. Współpracowaliśmy z setkami polskich i zagranicznych firm, które są z Nami do dziś. Swoje umiejętności i wiedzę wykorzystujemy przy wydarzeniach masowych, a także tych, koncentrujących się na wąskich grupach czy wręcz pojedynczych firmach, organizacjach pozarządowych czy jednostkach samorządowych. Przedsięwzięcia te bez wyjątku zrealizowały zakładane cele i kończyły się w planowanych terminach
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/04/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Biuro / Dokumentacja