Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/10/2019.

Asystent/ka ds. Administrowania Nieruchomościami / Asystent Dyrektora

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka ds. Administrowania Nieruchomościami / Asystent Dyrektora
Warszawa
NR REF.: 1122333

Dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent ds. Administracji Budynków / Asystent Dyrektora

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć koordynacja procesu administrowania nieruchomościami oraz wsparcie administracyjne dyrektora firmy. Szczegółowe zadania będą obejmowały bycie w stałym kontakcie z dostawcami w celu koordynacji kwestii związanych z dokumentacją, kontrolą postępu prac remontowych, warunków współpracy, płatności. Co więcej, osoba ta będzie wspierała kontakt z najemcami, uczestnictwo w spotkaniach i współpracę z innymi instytucjami (kancelaria prawna, urząd miasta). Dodatkowo, do obowiązków będzie należeć także administracyjne wsparcie Dyrektora związane z prowadzeniem kalendarza czy kwestiami biurowo-administracyjnymi.

Do wzięcia udziału w procesie zapraszamy szczególnie osoby, które posiadają już doświadczenie na stanowiskach asystenckich / administrowaniu nieruchomościami i współpracy z dostawcami. Oczekujemy komunikatywnej znajomości j. angielskiego. Poszukujemy dynamicznych, komunikatywnych osób, które potrafią pracować pod presją czasu w wielozadaniowym środowisku.

Oferujemy stałą współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i przyjaznej, rodzinnej atmosferze. Lokalizacja: ścisłe Centrum.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry