Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z administracją, marketingiem, HR oraz sprzedażą. Rozwijaj się z Randstad.
Asystent/ka ds. administracyjnych
Warszawa
wynagrodzenie: 4500 zł brutto
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)
pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad
dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
zdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowisku
wsparcie administracyjne (rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych)
wsparcie w dziale sprzedaży (wykonywanie codziennych raportów sprzedażowych, rozliczanie wydatków służbowych, tworzenie kart produktów)
wsparcie w dziale HR (tworzenie raportów HR, pomoc w organizacji onboardingu dla nowych pracowników, obsługa benefitów, aktualizacja danych w systemach HR)
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2
dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)
wysokiej kultury osobistej
pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania
mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?