Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka ds. administracyjnych
Warszawa
NR REF.: 1155003

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy Osoby na stanowisko:

Asystent/ka ds. administracyjnych

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą współpracę z Klientem w zakresie funkcjonowania biura. Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będą m.in.: zarządzanie korespondencją mailową, przychodzącą i wychodzącą, koordynacja zamówień w dedykowanym do tego systemie, dbanie o poprawny obieg dokumentów i analiza zestawień dokumentacji, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie raportów, prace administracyjno-recepcyjne, współpraca z dostawcami i firmami świadczącymi usługi dla biura, pomoc przy koordynacji spotkań i/lub wydarzeń firmowych.

Do aplikowania zapraszamy Kandydatów z doświadczeniem w pracy administracji biurowej i/lub na podobnym stanowisku, z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+), znajomością obsługi pakietu MS Office. Poszukujemy Osób rzetelnych w wykonywaniu powierzonych zadań, zaangażowanych, dojrzałych, potrafiących umiejętnie organizować swój czas pracy, pracować z dokumentami oraz na bazie danych, komunikatywnych oraz skrupulatnych.
Atutem będzie wykształcenie na kierunku prawa, technicznym lub matematycznym. 

Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznej branży oraz przyjazną atmosferę w miejscu pracy, a także benefity. 

 Biuro firmy zlokalizowane jest w Warszawie.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry