Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2020.

Asystent/ka ds. Administracji

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka ds. Administracji
Warszawa
NR REF.: 1132659

Dla naszego Klienta, firmie o globalny zasięgu oferującą technologie oraz usługi medyczne, poszukujemy osoby na stanowisko

Asystent/ka ds. Administracji


Do głównych zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będą kompleksowa obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg korespondencji oraz dokumentów, a także organizacja spotkań i konferencji. Ponad to przygotowywanie raportów do bezpośredniego przełożonego, koordynowanie podróży służbowych i wydatków oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy działami i pracownikami w firmie.

Idealny kandydat powinien posiadać doświadczenie na pokrewnym stanowisku, a także bardzo dobrą znajomość MS Office. Do aplikowania zapraszam osoby biegle posługujące się językiem angielskimzarówno w mowie i piśmie. Kandydatów cechować powinny skrupulatność, otwartość w komunikacji oraz dobra organizacja.

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, a także pakiet benefitów. Ponad to możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz umowę o pracęza naszym pośrednictwem na okres 6 miesięcy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry