Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/09/2018.

Asystent/ka ds. administracji

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie administracyjne działu sprzedaży w codziennych obowiązkach
  • Wystawianie faktur, uzupełnianie umów
  • Wprowadzanie zmian do systemu, aktualizowanie danych
  • Tworzenie raportów dotyczących wyników sprzedaży - Ms. Excel
  • Współpraca z firmą zewnętrzną w obszarze kadrowo-płacowym (przygotowywanie dokumentów, kompletacja dokumentów zgodnie z zasadami, przesyłanie do pracowników)
  • Obsługa recepcji (obsługa gości, organizacja spotkań biznesowych)

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji
  • Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Dobra znajomość programów MS Office ( w tym Excel)
  • Znajomość języka angielskiego - poziom min. B2

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilna praca w pełnym etacie od poniedziałku do piątku
  • Praca w szybko rozwijającej się na rynku polskiej firmie
  • Zatrudnienie od zaraz
  • Lokalizacja: Ochota


Numer referencyjny: ADA/WA2/082018/A3/MD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry