Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/10/2019.

Asystent/-ka Członka Zarządu

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/-ka Członka Zarządu
Warszawa
NR REF.: 1127416

Dla naszego Klienta – znanej, międzynarodowej firmy z branży finansowej poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko

Asystent/-ka Członka Zarządu

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie profesjonalne prowadzenie gabinetu Członka Zarządu, w zakresie m.in.: koordynacji kalendarza, organizacji spotkań oraz podróży służbowych a także rozliczanie wydatków. Dodatkowo Asystant/-ka będzie dbać o prawidłowy obieg dokumentów, prowadzić tłumaczenia ustne i pisemne. Istnieje także możliwość koordynacji różnorodnych inicjatyw i programów.

Od Kandydatów oczekujemy min. 2 lat doświadczenia na stanowisku asystenckim, wykształcenia wyższego lub statusu studenta ostatnich lat studiów oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym autem). Poszukujemy osoby zaangażowanej, chętnej do podjęcia dodatkowych inicjatyw. Idealny Kandydat to osoba empatyczna, asertywna, dyskretna, o dobrej organizacji pracy oraz wysokiej kulturze osobistej.

Nasz Klient oferuje pracę w dynamicznym środowisku w centrum Warszawy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny pakiet benefitów.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry