Asystent/ka Centrum Obsługi Klienta
Warszawa Asystent/ka Centrum Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1100194
Możliwość rozwoju w obszarze administracyjnym/asystenckim znanej firmy z branży medycznej!
Dla naszego Klienta poszukujemy pilnie osoby na zastępstwo (min. 1 rok) na stanowisko:
Asystent/ka Biura Obsługi Klienta
Do zadań przewidzianych na tym stanowisku będzie należeć m.in. wsparcie administracyjne zespołów Centrum Obsługi Klienta, jak i Dyrektora Regionalnego, organizowanie podróży służbowych i szkoleń oraz rezerwacja hoteli/restauracji/biletów.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ewidencję faktur kosztowych i obsługę dokumentów w SAP-ie, będzie także aktualizowała stronę internetową Działu czy też utrzymywała bieżący kontakt z zewnętrznymi dostawcami.
W związku ze specyfiką pracy (Dyrektor Centrum jest osobą obcojęzyczną) poszukujemy osób płynnie posługujących się językiem angielskim (poziom C1/C2 - warunek konieczny!). Kandydaci powinni posiadać wyższe wykształcenie (lub w trakcie studiów). Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta i/lub administracji.
Idealny kandydat powinien potrafić ustalać priorytety, być osobą zorganizowaną, odpowiedzialną i rzetelną.
Klient oferuje umowę o pracęna czas określony (na zastępstwo), bogaty pakiet benefitów ( opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, bonus roczny) i możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Praca w godzinach 9.00 – 17.00. Lokalizacja: Żoliborz
Warszawa
NR REF.: 1100194
Możliwość rozwoju w obszarze administracyjnym/asystenckim znanej firmy z branży medycznej!
Dla naszego Klienta poszukujemy pilnie osoby na zastępstwo (min. 1 rok) na stanowisko:
Asystent/ka Biura Obsługi Klienta
Do zadań przewidzianych na tym stanowisku będzie należeć m.in. wsparcie administracyjne zespołów Centrum Obsługi Klienta, jak i Dyrektora Regionalnego, organizowanie podróży służbowych i szkoleń oraz rezerwacja hoteli/restauracji/biletów.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ewidencję faktur kosztowych i obsługę dokumentów w SAP-ie, będzie także aktualizowała stronę internetową Działu czy też utrzymywała bieżący kontakt z zewnętrznymi dostawcami.
W związku ze specyfiką pracy (Dyrektor Centrum jest osobą obcojęzyczną) poszukujemy osób płynnie posługujących się językiem angielskim (poziom C1/C2 - warunek konieczny!). Kandydaci powinni posiadać wyższe wykształcenie (lub w trakcie studiów). Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta i/lub administracji.
Idealny kandydat powinien potrafić ustalać priorytety, być osobą zorganizowaną, odpowiedzialną i rzetelną.
Klient oferuje umowę o pracęna czas określony (na zastępstwo), bogaty pakiet benefitów ( opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, bonus roczny) i możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Praca w godzinach 9.00 – 17.00. Lokalizacja: Żoliborz
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.