Asystent/ka Biura
Warszawa Asystent/ka Biura
Warszawa
NR REF.: 1135862
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za wszelkie kwestie administracji biura, w tym prowadzenie recepcji firmy. Do Twoich zadań należeć będzie obsługa korespondencji, centrali telefonicznej oraz obsługa gości. Będziesz mieć okazję organizować podróże służbowe, eventy i spotkania firmowe, a także wspierać Zarząd w kwestiach administracyjnych. Co więcej, będziesz mieć możliwość współpracować i wspierać także inne działy – finansowy i HR. Dodatkowo, przejmiesz odpowiedzialność za współpracę z dostawcami i procesowanie oraz archiwizację umów.
Jeśli posługujesz się j. angielskim na dobrym poziomie (B2), a ponadto posiadasz już pierwsze doświadczenia w administracji– czekamy na Twoje CV. Istotne będą dla nas takie cechy i umiejętności jak: bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i komunikatywność. Jeśli dodatkowo jesteś osobą energiczną, proaktywną i wielozadaniową – jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko.
Oferujemy atrakcyjny pakiet benefitówi pracę w prawdziwie przyjaznej, luźnej atmosferze wśród otwartych ludzi z pasją. Wierzymy, że stabilna pozycja firmy na rynku i międzynarodowy zasięg, zapewni Ci komfort pracy i pozwoli się rozwinąć. Oferta dotyczy pracy na okres 1,5 roku z możliwością stałej współpracy.
Lokalizacja: okolice Okęcia
Warszawa
NR REF.: 1135862
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za wszelkie kwestie administracji biura, w tym prowadzenie recepcji firmy. Do Twoich zadań należeć będzie obsługa korespondencji, centrali telefonicznej oraz obsługa gości. Będziesz mieć okazję organizować podróże służbowe, eventy i spotkania firmowe, a także wspierać Zarząd w kwestiach administracyjnych. Co więcej, będziesz mieć możliwość współpracować i wspierać także inne działy – finansowy i HR. Dodatkowo, przejmiesz odpowiedzialność za współpracę z dostawcami i procesowanie oraz archiwizację umów.
Jeśli posługujesz się j. angielskim na dobrym poziomie (B2), a ponadto posiadasz już pierwsze doświadczenia w administracji– czekamy na Twoje CV. Istotne będą dla nas takie cechy i umiejętności jak: bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i komunikatywność. Jeśli dodatkowo jesteś osobą energiczną, proaktywną i wielozadaniową – jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko.
Oferujemy atrakcyjny pakiet benefitówi pracę w prawdziwie przyjaznej, luźnej atmosferze wśród otwartych ludzi z pasją. Wierzymy, że stabilna pozycja firmy na rynku i międzynarodowy zasięg, zapewni Ci komfort pracy i pozwoli się rozwinąć. Oferta dotyczy pracy na okres 1,5 roku z możliwością stałej współpracy.
Lokalizacja: okolice Okęcia
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.