LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Miejsce pracy: WarszawaNr ref.: 0013570
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie recepcji (przyjmowanie gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej),
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
- nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz współpraca z firmami kurierskimi,
- pomoc w organizacji spotkań (przygotowywanie sali konferencyjnych, przyjmowanie gości).
Oczekiwania:
- znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego na poziomie minimum B1 jest wymagana,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- znajomość pakietu Office,
- co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- rzetelność, sumienność, dokładność.
Oferta:
- praca w dużej międzynarodowej firmie z wysoko rozwiniętą kulturą organizacyjną,
- wynagrodzenie podstawowe + pakiet socjalny (karta sportowa, opieka medyczna),
- przez okres próbny (3 miesiące) zatrudnienie na umowę zlecenie ze stawką 20 zł/h brutto,
- po tym okresie możliwość przejścia na umowę o pracę tymczasową,
- doskonała lokalizacja biura - Centrum Warszawy,
- możliwość zdobycie doświadczenia i rozwoju osobistego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.