Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/11/2020.

Asystent/ka Biura z j. holenderskim

Breda, Holandia, śląskie

HR SIGMA

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: Breda, Holandia

Zadania:

  • umawianie spotkań dyrektora,
  • obsługa korespondencji, email,
  • przygotowanie zestawień dokumentów i raportów,
  • organizowanie podróży służbowych,
  • współpraca z firmami partnerskimi i klientami,
  • obsługa mediów społecznościowych (FB, Instagram, itp.),
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • załatwianie spraw urzędowych w Holandii.

Wymagania:

  • znajomość języka holenderskiego (słowem i pismem),
  • wykształcenie min. średnie,
  • sumienność, dyspozycyjność, komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • chęć do pracy i kreatywność,
  • samodzielność i profesjonalizm zawodowy,
  • odporność na stres,
  • znajomość pracy na komputerze.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość pracy na własną działalność gospodarczą),
  • wszystkie narzędzia pracy potrzebne do wykonywania zawodu (samochód, notebook, telefon),
  • pracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendy,
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy.

Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.

Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl

Klauzula RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Prezentacja firmy

Celem Agencji Zatrudnienia HR SIGMA jest umożliwienie kontaktu pomiędzy rozwijającymi... się firmami a osobami poszukującymi nowego zatrudnienia. Główne założenia opierają się na prowadzeniu analizy zatrudnienia u pracodawcy, badaniu potrzeb związanych z budowaniem nowych stanowisk pracy, określeniu kwalifikacji i predyspozycji zawodowych kandydatów, selekcji nadesłanych dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowaniu i przeprowadzeniu rozmów rekrutacyjnych na wybrane stanowiska. Naszym Klientom gwarantujemy pomoc w doborze kandydatów do pracy do pracy na stanowiska wymagające szczególnych predyspozycji i kwalifikacji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry