Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa o dzieło
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Branża: Praca Administracja biurowa
Jesteśmy firmą która od ponad 10 lat zajmuje się doradztwem w zakresie obrotu nieruchomościami oraz inwestowaniem w nieruchomości.
Nasz zespół tworzy grupę specjalistów która przełamuje stereotypowy i pejoratywny obraz pośrednika nieruchomości. Jako cel stawiamy sobie zbudowanie trwałych relacji z klientem opartych o wzajemny szacunek i zaufanie. Dzięki najwyższym standardom obsługi chcemy zostać pierwszym kontaktem, po który sięgnie każdy zainteresowany transakcją na rynku nieruchomości.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent działu sprzedaży nieruchomości
Zakres obowiązków na ww. stanowisku:
- koordynowanie procesów związanych z pracą działu sprzedaży;
- przygotowywanie, publikacja oraz administracja nad ofertami sprzedaży nieruchomości;
- nadzór nad dokumentacją;
- tworzenie raportów i sprawozdań z działalności działu sprzedaży;
- organizacja spotkań z klientami;
- wysyłanie zapytań ofertowych;
- zamieszczanie wpisów w mediach społecznościowych;
Jeżeli jesteś zorganizowany/a i umiesz samodzielnie rozwiązywać problemy. Jeżeli potrafisz zorganizować swój dzień pracy i będziesz umiał/a skoordynować pracę współpracujących z Tobą członków zespołu sprzedażowego - to właśnie Ciebie poszukujemy.
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie;
- wsparcie doświadczonych pracowników;
- przyjemną atmosferę w pracy;
- niezbędnę narzędzia pracy;
Wymagania:
- zaangażowanie i chęć do pracy;
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office;
- umiejętność biegłego poruszania się w środowisku Internetowym;
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- umiejętność organizacja pracy zespołu osób
- rzetelność
- komunikatywność
- dokładność
Mile widziane:
- znajomość podstawowych zagadnień grafiki i cyfrowej edycji zdjęć
Prosimy w CV umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.