Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Asystent ds. Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1135288


Dla naszych Klientów do działu Customer Service poszukujemy:

Asystent ds. Obsługi Klienta

Osoba na stanowisku Asystent ds. Obsługi Klientabędzie odpowiedzialna za telefoniczną i mailową obsługę klientów, wprowadzanie do systemu danych dotyczących zamówień dostaw, monitorowanie procesu dostaw oraz przygotowywanie wewnętrznej dokumentacji.

Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem, natomiast nie jest wymagane.Pracodawca zapewnia szkolenie wdrożeniowe. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym jest konieczne.Poszukujemy osób otwartych na wyzwania, komunikatywnych i rzetelnych, które dobrze czują się w dynamicznym środowisku pracy.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie, w pełnym wymiarze godzin lub ¾ etatu. Lokalizacja: Mokotów/Śródmieście/Ochota

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry