Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/10/2018.

Asystent ds. Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent ds. Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1112682

Opis stanowiska:
  • Obsługa zamówień oraz zapytań zgłaszanych przez klientów
  • Koordynowanie obiegu i archiwizacja dokumentów
  • Wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących oraz not korygujących
  • Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich

Wymagania:

  • Wysoko rozwinięta umiejętność organizacji pracy własnej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomości pakietu MS Office
  • komunikatywność, otwartość i chęć pracy w młodym zespole

Oferujemy:
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczeń
  • Benefity pozapłacowe (Multisport, Medicover, Bony żywieniowe)

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry