W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystent ds. Księgowości z j. hiszpańskim - zdalnie
Miejsce pracy: ŁódźDla globalnej firmy transportowo-logistycznej poszukujemy osób zainteresowanych pracą w finansach na stanowisku Asystenta ds. Księgowości.
Do osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Usprawnianie i optymalizacja istniejących procesów w działach AP i GL;
- Usprawnienia procesów – od zamówienia do zapłaty;
- Przygotowywanie bieżących analiz finansowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne firmy;
- Udział w bieżących pracach działu finansowego.
Wymagania:
- Doświadczenie w księgowości (preferowane w działach AP lub/i GL);
- Znajomość j. hiszpańskiego (min. B2) oraz j. angielskiego (min. B1);
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne);
- Bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność.
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych;
- Możliwość pracy w trybie Home Office;
- Karta Multisport;
- Prywatna opieka medyczna;
- Ubezpieczenie na życie.