Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/07/2018.

Asystent ds. HR z językiem niemieckim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent ds. HR z językiem niemieckim
Warszawa
NR REF.: 1101190

Jesteś studentem ostatnich lat studiów lub właśnie je skończyłeś?
Chcesz zdobyć doświadczenie w Dziale HR międzynarodowej organizacji?
Chcesz poznać jak funkcjonuje Globalny Dział HR?

Dołącz do naszego Klienta, międzynarodowej organizacji, która posiada swoje Centrum Usług Wspólnych.

Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta w Dziale HR. Do głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu w zarządzaniu systemami HR i bazą danych. Obowiązki będą wykonywane głównie w języku niemieckim, ze względu na kontakt ze współpracownikami z regionu niemieckojęzycznego.

Od Kandydatów oczekujemy znajomości języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym oraz znajomości języka angielskiego w stopniu średnio-zaawansowanym. Oprócz tego idealnie sprawdzisz się na tym stanowisku jeśli nie boisz się wyzwań, chętnie się uczysz oraz sprawnie komunikujesz się z innymi.

Nasz Klient zaoferuje Ci możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz umożliwi Ci zapoznanie się z funkcjonowaniem Działu HR.

Zapraszamy do aplikacji!





Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry