Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.

Asystent ds HR z j. niemieckim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent ds HR z j. niemieckim
Warszawa
NR REF.: 1119819

Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w międzynarodowej firmie? Zostań Asystentem ds. HR.

Dla naszego klienta - znanej firmy produkcyjnej, obecnej w 80 krajach na całym świecie, poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego.

Lokalizacja:Centrum Warszawy

Do Twoich zadań będzie należećwsparcie pracowników wewnętrznych w ich bieżących sprawach administracyjnych (zmiana danych osobowych, przygotowywanie dokumentów, udzielanie informacji na temat dni urlopowych lub warunków zatrudnienia).

W ramach swojej roli zdobędziesz solidną wiedzę na temat twardego HR,doświadczenie w firmie międzynarodowej a także wiele możliwości dalszego rozwoju.

Jeśli jesteś osobą lubiącą dynamiczną pracę, chętnie współpracującą z innymi, znasz język niemiecki i angielskina poziomie C1- nie zwlekaj, aplikuj przez formularz.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry