Asystent ds. diagnostyki laboratoryjnej
Miejsce pracy: WarszawaManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Janki k. Warszawy
Zadania:
- Rejestracja i obsługa zamówień w komunikacji i współpracy z Działami Logistyki klientów i z Magazynem.
- Nadzór nad prawidłową wysyłką bieżących dostaw do klientów zgodnie z zamówieniami i zapisami umów we współpracy z Magazynem i Działem Księgowości.
- Wysyłanie zamówień do kontrahentów w Polsce i za granicą (w j. angielskim) oraz monitorowanie realizacji dostaw.
- Nadzór na stanem magazynowym produktów.
- Wprowadzanie faktur zakupu na magazyn, wystawianie faktur sprzedaży.
- Archiwizacja dokumentacji: zamówień, umów, aneksów, ofert, cenników i dokumentacji operacyjnej.
- Wsparcie przy opracowywaniu nowych materiałów promocyjnych i w obsłudze mediów społecznościowych:
- tłumaczenie z jęz. angielskiego dokumentacji produktowej, materiałów promocyjnych, listów informacyjnych,
- wprowadzanie aktualizacji nowych treści na stronie internetowej,
- wsparcie w obsłudze mediów społecznościowych publikowanie postów FB/Linkedin
- wysyłka newsletterów
- kontakt z drukarniami
- Obsługa konferencji
- materiały wychodzące i wracające
- organizacja zaplecza konferencyjnego
- statystyki po konferencji / opracowywanie ankiet
- Bliska współpraca z bezpośrednim przełożonym, wsparcie w zakresie przekazywania informacji w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, pomoc w koordynacji działań różnych stron i działów oraz w przygotowaniu różnej dokumentacji bieżącej.
- Wsparcie przy obsłudze promocji, np. telefony lub maile potwierdzające otrzymanie korespondencji.
- Pomoc w koordynacji kalendarza bieżących usług serwisowych, instalacji i okresowych przeglądów, zgodnie z umowami, w ścisłej współpracy z Działem Serwisu Aplikacyjnego i Technicznego oraz Działem Przetargów.
- Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o najlepszy wizerunek firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobra obsługa MS Office.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w piśmie.
- Proaktywna postawa w kontakcie z Klientem, otwartość i umiejętności komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, systematyczność oraz umiejętność zarządzania czasem.
- Otwartość do współpracy zespołowej.
- Wykształcenie wyższe, minimum licencjackie.
- Doświadczenia w pracy w dziale obsługi klienta lub w administracji.
- Otwartość na naukę i poszerzania swojej wiedzy.
- Prawo jazdy – mile widziane, ale nie jest konieczne.
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Perspektywa rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
- Dofinansowanie do karty sportowej.
- Przyjazna atmosfera pracy w młodym zespole.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.