#

Asystent ds. diagnostyki laboratoryjnej

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Asystent ds. diagnostyki laboratoryjnej

Miejsce pracy: Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Miejsce pracy: Janki k. Warszawy

Zadania:
  • Rejestracja i obsługa zamówień w komunikacji i współpracy z Działami Logistyki klientów i z Magazynem.
  • Nadzór nad prawidłową wysyłką bieżących dostaw do klientów zgodnie z zamówieniami i zapisami umów we współpracy z Magazynem i Działem Księgowości.
  • Wysyłanie zamówień do kontrahentów w Polsce i za granicą (w j. angielskim) oraz monitorowanie realizacji dostaw.
  • Nadzór na stanem magazynowym produktów.
  • Wprowadzanie faktur zakupu na magazyn, wystawianie faktur sprzedaży.
  • Archiwizacja dokumentacji: zamówień, umów, aneksów, ofert, cenników i dokumentacji operacyjnej.
  • Wsparcie przy opracowywaniu nowych materiałów promocyjnych i w obsłudze mediów społecznościowych:
    •  tłumaczenie z jęz. angielskiego dokumentacji produktowej, materiałów promocyjnych, listów informacyjnych,
    • wprowadzanie aktualizacji nowych treści na stronie internetowej,
    • wsparcie w obsłudze mediów społecznościowych publikowanie postów FB/Linkedin
    • wysyłka newsletterów
    • kontakt z drukarniami
  • Obsługa konferencji
    • materiały wychodzące i wracające
    • organizacja zaplecza konferencyjnego
    • statystyki po konferencji / opracowywanie ankiet
  • Bliska współpraca z bezpośrednim przełożonym, wsparcie w zakresie przekazywania informacji w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, pomoc w koordynacji działań różnych stron i działów oraz w przygotowaniu różnej dokumentacji bieżącej.
  • Wsparcie przy obsłudze promocji, np. telefony lub maile potwierdzające otrzymanie korespondencji.
  • Pomoc w koordynacji kalendarza bieżących usług serwisowych, instalacji i okresowych przeglądów, zgodnie z umowami, w ścisłej współpracy z Działem Serwisu Aplikacyjnego i Technicznego oraz Działem Przetargów.
  • Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o najlepszy wizerunek firmy.

Wymagania:
  • Bardzo dobra obsługa MS Office.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w piśmie.
  • Proaktywna postawa w kontakcie z Klientem,  otwartość i umiejętności komunikacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, systematyczność oraz umiejętność zarządzania czasem.
  • Otwartość do współpracy zespołowej.
  • Wykształcenie wyższe, minimum licencjackie.
  •  Doświadczenia w pracy w dziale obsługi klienta lub w administracji.
  • Otwartość na naukę i poszerzania swojej wiedzy.
  • Prawo jazdy – mile widziane, ale nie jest konieczne.

Oferta:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Perspektywa rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Przyjazna atmosfera pracy w młodym zespole.

Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi