Asystent ds. Administracyjnych
WarszawaAsystent ds. Administracyjnych
Warszawa
NR REF.: 1159287
Dla naszego Klienta – znanej, międzynarodowej firmy z branży consultingowej, poszukujemy Osoby na stanowisko:
Asystent ds. Administracyjnych
Osoba na tym stanowisku będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wszelkie zadania administracyjne związane ze współpracą z Urzędami w Warszawie i poza Warszawą.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należeć: archiwizacja i ewidencjonowanie dokumentacji w wewnętrznych systemach informatycznych, obsługa korespondencji, wypełnianie niezbędnych formularzy oraz dokumentów urzędowych oraz załatwianie różnego rodzaju spraw w urzędach.
Do aplikowania zapraszamy Osoby dostępne w pełnym wymiarze godzin oraz posługujące się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (minimum poziom B1/B2). Od aplikujących Kandydatów oczekujemy znajomości pakietu MS Office, posiadania takich cech jak: sumienność, dokładność, komunikatywność oraz dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej, renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na lokalnym jak i globalnym rynku. Oferta dotyczy pracy na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Praca w biurze w Centrum Warszawy
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Warszawa
NR REF.: 1159287
Dla naszego Klienta – znanej, międzynarodowej firmy z branży consultingowej, poszukujemy Osoby na stanowisko:
Asystent ds. Administracyjnych
Osoba na tym stanowisku będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wszelkie zadania administracyjne związane ze współpracą z Urzędami w Warszawie i poza Warszawą.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należeć: archiwizacja i ewidencjonowanie dokumentacji w wewnętrznych systemach informatycznych, obsługa korespondencji, wypełnianie niezbędnych formularzy oraz dokumentów urzędowych oraz załatwianie różnego rodzaju spraw w urzędach.
Do aplikowania zapraszamy Osoby dostępne w pełnym wymiarze godzin oraz posługujące się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (minimum poziom B1/B2). Od aplikujących Kandydatów oczekujemy znajomości pakietu MS Office, posiadania takich cech jak: sumienność, dokładność, komunikatywność oraz dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej, renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na lokalnym jak i globalnym rynku. Oferta dotyczy pracy na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Praca w biurze w Centrum Warszawy
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.