Opis stanowiska pracy

Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na świecie.

Osoba na stanowisku Asystentki/Asystenta Biura będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego poprzez prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu Kancelarii. Poszukujemy osoby dyspozycyjnej, wielozadaniowej, komunikatywnej o pogodnym usposobieniu, lubiącej pracę z ludźmi.

 

Podstawowe zadania:

  • Obsługa centrali telefonicznej: rozmowy z klientami, bankami, pracownikami, zarządem – łączenie rozmów do odpowiednich osób, udzielanie odpowiedzi na pytania;
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami;
  • Rezerwacja sal konferencyjnych, obsługa spotkań, a przede wszystkim - dbanie o profesjonalny wizerunek firmy;
  • Prowadzenie terminarza spotkań; terminarza sadowego;
  • Wykonywanie zleconych projektów;
  • Dbanie o zaopatrzenie firmy w produkty spożywcze, artykuły biurowe i przemysłowe;

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Biegłej znajomości obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint);
  • Dobrej znajomości j. angielskiego;
  • Chęci zdobywania doświadczenia w administracji biurowej;
  • Możliwość podjęcia pracy w systemie zmianowym.
  • Czynnego prawa jazdy kategorii B.
  • Mile widziani studenci lub absolwenci prawa.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju.
  • Pakiet świadczeń socjalnych: karta LuxMed z bezpłatną opieką stomatologiczną, karta Multisport, bezpłatne lekcje języka angielskiego.

 

Kandydatów spełniających kryteria podane w ogłoszeniu prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych składających się z CV i listu motywacyjnego

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Prawo / Prokuratura

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi