Opis stanowiska pracy
Asystenka Administracyjna w Klinice Medycyny Estetycznej
Warszawa
NR REF.: 1184715
Dla naszego Klienta, podmiotu z branży usług medycznych, renomowanej Kliniki Medycyny Estetycznej w Warszawie, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta Administracji i Obsługi Klienta.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- bezpośrednią oraz telefoniczną obsługę Pacjentów, bieżący kontakt z Pacjentem także w kontekście kwalifikacji do procedur medycznych i zaleceń po zabiegowych
- obsługę systemu zarządzania wizytami oraz harmonogramem, koordynacja kalendarzy plenerów, przygotowanie listy Pacjentów wraz z ich dokumentacją.
- wystawianie paragonów i faktur, prowadzenie raportów kasowych,
- przyjmowanie płatności za usługi medyczne,
- odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa poczty e-mail,
- obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- bieżące prace administracyjne oraz obsługa urządzeń biurowych,
- nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej oraz ich archiwizacja,
- przestrzeganie obowiązujących procedur,
- udzielanie rzetelnych informacji Pacjentom dot. wykonywanych usług,
- wykonywanie innych czynności administracyjnych zleconych przez przełożonych,
- dbanie o porządek na stanowisku pracy oraz wysoki standard obsługi pacjenta. Dbałość o prawidłowe wyposażenie i działanie jednostki medycznej ( dbałość o właściwe funkcjonowanie urządzeń, oraz atmosferę miejsca: czystość estetykę )
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Poszukiwane kompetencje:
- 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- empatyczne, profesjonalne podejście do Pacjenta,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B1,
- mile widziana znajomość języka ukraińskiego/ rosyjskiego
- dobra organizacja pracy,
- odporność na stres,
- zachowanie poufności i przestrzeganie zasad ochrony danych medycznych,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym. ( 06.00-14.00, 14.00-21.00, 10.00-16.00)
- Znajomość środowiska MS Office.
Oferowane:
- Współpraca w oparciu o mowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów pozapłacowych ( karta multisport, możliwość zakupienia zabiegów realizowanych w klinice po bardzo preferencyjnych cenach)
- Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i pracę w bardzo zgranym zespole profesjonalistów.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/05/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa