Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Assistant Brand ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba będzie wspomagała w codziennej pracy Brand Managera odpowiadającego za kluczowe kategorie produktowe naszego Klienta i uczestniczyła zarówno w projektach lokalnych i międzynarodowych. Szukamy osoby kreatywnej i nastawionej na rozwój, doskonale odnajdującej się w pracy analitycznej.
Zadania:
Wspieranie Brand Managera w codziennej pracy (kontakt z agencjami, analizy danych marketingowych, współprowadzenie projektów aktywacyjnych),
Udział w projektach badawczych (consumer insight) i kategorialnych (długofalowe plany rozwoju marki w ramach kategorii produktowej),
Codzienna współpraca z Klientami Wewnętrznymi (sprzedaż, trade-marketing, region CEE) oraz zewnętrznymi (dom mediowy, agencje reklamowe, agencje digitalowe),
Samodzielne prowadzenie projektów marketingowych (po okresie wdrożenia).
Wymagania:
Kierunkowe wykszałcenie (marketing, zarządzanie),
Staż w dziale marketingu lub trade-marketingu, idealnie w branży FMCG,
Rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
Dostępność w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy:
Ciekawą i rozwojową pracę w dziale marketingu w międzynarodowej firmie FMCG,
Możliwości rozwoju i samodzielność,
Umowę o pracę oraz benefity pozapłacowe
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?