Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Application Support AnalystMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wsparcie techniczne 2 i 3 linii dla aplikacji transakcyjnych, które są używane przez personel Front-to-Back Office i personel IT głównie z siedzibą w USA i Wielkiej Brytanii
Obsługiwanie i konfiguracja zapytań od użytkowników związanych z ryzykiem, cenami i innymi kwestiami działu - 300+ użytkowników dziennie, 10 systemów, zapytania 10-15 dziennie
Identyfikacja obszarów, w których można poprawić usługi i niezawodność, poprzez szczegółową analizę i diagnozę powtarzających się incydentów związanych z platformą i usługą
Pomoc w rozwoju współpracowników poprzez dzielenie się doświadczeniami i specjalistyczną wiedzą
Wspieranie aplikacji przede wszystkim w odniesieniu do kontroli SOX w celu zapewnienia pełnej zgodności ze wszystkimi politykami i obowiązkami regulacyjnymi
Wymagania:
Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Praktyczne doświadczenie w Oracle, JAVA, SQL, PL/SQL, Autosys i Unix
Dobre zrozumienie procesu ITIL
Doskonała komunikacja pisemna i ustna
Umiejętność pracy w metodyce Agile
Umiejętność ustalania kolejności zadań
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Oferujemy:
Praca hybrydowa w biurze w Warszawie ( 50/50 - Ochota)
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (budżet 8500 - 15 000 PLN brutto - w zależności od doświadczenia)
Prywatna opieka medyczna Medicover
Ubezpieczenie na życie
Karta lunchowa Sodexo
Karta Multisport
Legimi
Elastyczne godziny pracy i work life balance
Nagrody za długoletnią pracę
Dofinansowanie wakacji dla dzieci
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?