Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

AP Accountant with Spanish

Miejsce pracy: Kraków
6-3-64125-1

An international provider of advanced solutions for life and science sector is currently looking for AP Accountant with Spanish for the role in their Shared Service Center in Kraków. The company offers wide range of opportunities to work with advanced solution and have a real chance to impact processes and the company's culture. We would like to kindly invite all interested candidates to take part in the recruitment process and become a part of this great brand.

Daily responsibilities:
- Managing daily workload in AP process
- Processing invoices and Travel Expenses, coding transactions,
- Resolving issues related to all invoices of given unit
- Handling queries and escalations
- Supporting team leader in managing interns
- Analysing internal KPIs, preparing reports
- Actively participating in continuous improvements projects and transition of the process in near future

Requirements:
- 1-2 years of experience at similar position in AP/PtP process within fast-paced environment (SSC/BPO)
- Very good command of English and Spanish
- Knowledge of Finance processes
- University degree (the best if it Finance area)
- Knowledge of AP/PtP process
- Experience in Continuous Improvement projects will be an asset
- Strong interpersonal skills with the ability to operate with stakeholders and good problem solving skills
- Excellent organizational and time management skills, high sense of responsibility
- Good team player, flexible, enthusiastic, innovative and proactive
- Strong attention to details and excellent analytical skills
- Good knowledge of MS Office Suite (Excel) and SAP

Benefits:
- Employment in a stable company with an established position in the market which operates in innovative technologies
- Attractive salary based on your professional experience and skills
- Benefits Package (private medical care, Multikafeteria)
- Home Office
- Great and friendly culture and work environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi