Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
Analityk Systemowo Biznesowy 100%zdalnie
Nasz klient jest światowym liderem w przetwórstwie żywności. Ich działania skupiają się m.in. na analizie procesów biznesowych, przygotowaniu danych, tworzeniu interaktywnych raportów, a także developmencie i utrzymaniu kluczowych aplikacji. Współpracują z firmami na całym świecie.
Do obowiązków pracownika na stanowisku Analityka należeć będzie wspieranie użytkowników systemu służącego do obsługi transportu morskiego/oceanicznego (IMOS/Veson’s VIP) oraz zaangażowanie w zbieranie nowych wymagań, jak również rozwiązywanie bieżących problemów.
Zakres obowiązków:
- Codzienne wsparcie użytkowników biznesowych systemu VIP/IMOS
- Wsparcie produkcyjne dla odbiorców danych z systemu rozlokowanych na całym świecie
- Współpraca z zewnętrznym zespołem wsparcia, zgłaszanie rozbieżności lub przerw w dostawie danych
- Zbieranie i analiza wymagań przy współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi ekspertami oraz przeprowadzanie analiz pod kątem rozwoju aplikacji
- Przekładanie wymagań biznesowych na specyfikację techniczną, przygotowanie przypadków użycia oraz określanie reguł biznesowych
- Identyfikacja i ocena wpływu zmian na aplikację oraz wszystkie systemy zależne
- Monitorowanie i raportowanie postępu prac, rozwiązywanie problemów oraz proponowanie dalszych działań
- Tworzenie i ocena scenariuszy testowych oraz planów testów
- Przeprowadzanie testów funkcjonalnych, smoke testów, testów akceptacyjnych oraz rejestrowanie usterek i wydań
- Szkolenie użytkowników oraz pomoc w rozwiązywaniu incydentów produkcyjnych
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia komercyjnego na podobnym stanowisku
- Znajomość zagadnień związanych z obsługą transportu morskiego/oceanicznego (czarterowanie,
- obszary: operacyjny, ryzyka i księgowości)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Znajomość pakietu MS Office – Excel, Power Point, Word, MS Teams
- Doświadczenie z zakresu QA
Mile widziane:
Doświadczenie z IMOS
Firma oferuje:
- Elastyczną formę współpracy: umowa o pracę lub B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie + roczne bonusy
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego (budżet szkoleniowy)
- Pracę przy rożnych projektach, dla klientów z całego świata
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do karty Multisport (50%)
- Możliwość pracy 100% zdalnej podczas pandemii
Po pandemii praca zdalna w większości czasu pracy (praca w biurze raz na jakiś czas, w razie potrzeby)