Opis stanowiska pracy
Analityk PMO
Warszawa
NR REF.: 1180739
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.
Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Analityk PMO
Lokalizacja: Hybrydowo - Warszawa
Angielski: B2+
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Współpraca: współpraca długofalowa (pierwszy kontrakt na 12 miesięcy)
Stawka: 140-160 PLN/h netto + VAT
Start date: ASAP, max. w ciągu 1 miesiąca
Godziny pracy: biznesowe
Kluczowe wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: nauki ścisłe, ekonomia, ekonometria, finanse, informatyka, inżynieria oprogramowania)
- co najmniej 3 lata doświadczenia, jako analityk biznesowy lub systemowy
- znajomość metodyk zarządzania projektami poparta certyfikatami, np. PMP, Prince, Agile, ITIL.
- umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z interesariuszami na różnych szczeblach w organizacji;
- umiejętność koordynowania i efektywnego prowadzenia spotkań z dużą grupą uczestników (10-20 osób) w międzynarodowym środowisku;
- skrupulatność i precyzja w wykonywaniu obowiązków;
- przywiązanie do jakości;
- umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego przetwarzania dużych ilości informacji;
- doświadczenie w dokumentowaniu procesów biznesowych;
- biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na płynną komunikację ustną oraz pisemną;
- doświadczenie w pracy z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji (do poziomu zarządu) oraz w międzynarodowym środowisku;
Główne zadania:
- Nadzór i zarządzanie portfelem projektów służących celom strategicznym w tym zapewnienie przestrzegania standardów oraz ich monitorowanie.
- Nadzór nad stanem realizacji zadań, w tym w szczególności nad jakością i dotrzymywaniem terminów wynikających z dokumentacji projektowej i wewnętrznych procedur (w szczególności kamienie milowe, constrain date, zakończenia projektów) na podstawie informacji pozyskiwanych od Kierowników Projektów.
- Koordynacja procesu w zakresie uruchamiania oraz zmiany projektów prowadzonych w ramach spółki oraz przedstawianie rekomendacji dotyczących przyjęcia projektu do portfela.
- Monitorowanie wdrażania i realizacji portfela projektów, w szczególności opiniowanie dokumentacji projektowej, analizowanie raportów i sprawozdań z postępów realizacji projektów, opiniowanie proponowanych zmian w projektach.
- Monitorowanie opracowania, wdrożenia, utrzymania i ewaluacji jednolitych procedur zarządzania dokumentacją projektową i szablonów dokumentacji projektowej.
- Prowadzenie ewidencji projektów.
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej Biura Zarzadzania Projektami (PMO).
- Nadzór nad procesami zarządzania portfelem projektów, w tym projektami na etapie koncepcji oraz projektami w fazie realizacji.
- Kontrola jakościowa raportów postępów prac w projektach przygotowywanych przez kierowników projektów, w tym identyfikacja zależności między projektami w portfelu oraz identyfikacja kluczowych ryzyk operacyjnych.
- Koordynowanie przygotowania raportów dotyczących portfela projektów.
- Przygotowywanie miesięcznych zestawień godzin przepracowanych w ramach poszczególnych projektów.
- Koordynowanie dostępności zasobów projektowych w celu zapewnienia ich optymalnego wykorzystania, współpraca w tym zakresie z Kierownikami Projektów oraz Menadżerami liniowymi.
- Koordynacja między departamentowych spotkań kontrolnych na każdym etapie życia projektu (dla przypisanych projektów), według określonego schematu, zgodnie z istniejącym procesem bramkowym w tym przygotowanie podsumowań spotkań na potrzeby audytowe.
- Koordynacja cyklicznych spotkań komitetów sterujących projektów według określonego schematu i zgodnie z przyjętymi standardami w tym podsumowanie spotkań na potrzeby audytowe.
- Prowadzenie seminariów oraz przygotowanie materiałów na i podsumowań ze spotkań w celu prezentacji dla wyższej Kadry Zarządzającej.
- Okazjonalne wsparcie kierowników projektów w pracach wymagających utrzymania ciągłości biznesowej komórki organizacyjnej
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
- Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
- Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
- Rozmowa z Klientem – spotkanie online (1h)
- Oferta
- Witamy w projekcie!
Jesteśmy agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/10/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP