Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 08/07/2020.

Analityk – branża energetyczna

Warszawa, mazowieckie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Bieżąca analiza danych sprzedażowych (zarówno B2B jak i trading),
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby działu finansowego i controllingowego,
  • Wsparcie analityczne Grupy w zakresie zarządzania ryzykiem i controlingu operacyjnego,
  • Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby dokumentacji cen transferowych, w tym m.in. weryfikacja stosowanych marż w transakcjach wewnątrzgrupowych,
  • Wsparcie i współpracę z innymi działami organizacji.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze energetycznym lub finansowym),
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2+/C1,
  • Wykształcenia wyższego (preferowane: ekonomiczne, finanse i rachunkowość lub pokrewne),
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym szczególnie Excela,
  • Umiejętności pracy na dużych zbiorach danych,
  • Znajomości VBA lub Pythona – co będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomości platform obrotu energią, zasad raportowania finansowego oraz regulacji dotyczących rynku energii elektrycznej,
  • Zdolności numerycznych i analitycznych.

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się wysokiej postawy oraz dodatkowo premii rocznej,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, perspektywicznej firmie,
  • Pracę w miłej atmosferze, w otoczeniu profesjonalistów,
  • Możliwości dalszego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego w intensywnie rozwijającej się branży energetycznej.

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – firmy z branży energetycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Analityka
do góry