#

Analityk Biznesowy

Power Media

Warszawa, mazowieckie

Power Media
We have the power - Naszą siłą są ludzie

Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264

Analityk Biznesowy

Nasz klient jest światowym liderem w przetwórstwie żywności. Jego działania skupiają się m.in. na analizie procesów biznesowych, przygotowaniu danych, tworzeniu interaktywnych raportów, a także developmencie i utrzymaniu kluczowych aplikacji. Firma współpracuje z klientami na całym świecie.

Analityk będzie częścią zespołu BI Scrum Development realizującego projekty Business Intelligence dla funkcji korporacyjnych i/lub wspierających biznes. Zespół ten wspiera firmę w analizie procesów biznesowych, ekstrakcji danych, przygotowaniu do budowy hurtowni danych firmy i analizy danych. Analityk będzie ściśle współpracować z wieloma interesariuszami biznesowymi, aby zrozumieć złożone procesy biznesowe, zbierać, wyjaśniać i dokumentować wymagania projektowe oraz wspierać Project Managera / Product Ownera i zespół w zdefiniować zakresu prac nad projektami BI. Osoba na tym stanowisku będzie także wsparciem dla zespołu BI w testowaniu rozwiązań oraz pomagać biznesowi zrozumieć i przetestować rezultaty projektu.

Stack technologiczny: SQL, PL/SQL, Oracle, Python.

Zespół: 1 x Scrum Master, 2 x Analityk, 7 x BI Developer.

 

Zakres obowiązków:

  • Stały kontakt z Project Managerem/Product Ownerem i interesariuszami biznesowymi firmy, w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i priorytetów wielu złożonych projektów obejmujących pełny zakres podstawowej działalności firmy (Agrobiznes, BLC, usługi finansowe, linia produktów frachtowych, zarządzanie ryzykiem finansowym) – DELTA Serwer Pozycji Ryzyka Rynkowego i projekty DELTA Credit Risk
  • Stały kontakt z interesariuszami firmy (z działów Ryzyka Rynkowego i Ryzyka Kredytowego) w celu zrozumienia procesów biznesowych, gromadzenia danych, przetwarzania danych i wymagań dotyczących modelowania
  • Wsparcie Project Managera / Product Ownera poprzez zdefiniowanie historii Backlogu Produktu i pomoc w wyjaśnieniu priorytetu biznesowego
  • Analiza danych na podstawie zapytań SQL w celu potwierdzenia wymagań biznesowych, wdrażanie zapytań sprawdzających koncepcję, potwierdzające zdefiniowaną logikę biznesową
  • Wsparcie zespołu BI Scrum Development poprzez dokumentowanie wymagań i pomoc w konceptualizacji rozwiązań BI spełniających wymagania interesariuszy biznesowych
  • Współpraca z innymi zespołami BI/IT w celu koordynowania działań w zakresie przygotowania danych i procesów transferu danych wymaganych dla określonego zakresu projektu
  • Weryfikowanie dostarczonych rozwiązań poprzez tworzenie przypadków testowych, testowych zapytań SQL i testowych raportów BI
  • Współpraca z wieloma interesariuszami biznesowymi, aby pomóc koordynować testy akceptacji użytkownika i dostarczać wyniki testów zespołowi BI
  • Organizowanie interaktywnych warsztatów dla interesariuszy biznesowych i użytkowników końcowych
  • Zapewnienie wsparcia dla  hurtowni danych BI
 
Firma oferuje: 

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego (budżet szkoleniowy)
  • Pracę przy rożnych projektach, dla klientów z całego świata
  • Elastyczne godziny pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty Multisport (50%)
  • Możliwość pracy zdalnej (wizyty w biurze są sporadycznie, raz na 2 tygodnie/miesiąc)
Wymagania: 

  • Minimum 5 lat doświadczenia w analizie biznesowej lub analizie systemów biznesowych
  • Umiejętność rozumienia procesów biznesowych, analizowania danych i łączenia ich w celu wyciągania wniosków i definiowania wymagań projektowych dla zespołu programistycznego
  • Umiejętność proaktywnej współpracy z interesariuszami biznesowymi w celu prowadzenia analizy wymagań i sesji UAT
  • Umiejętność dokumentowania wymagań i rezultatów projektu za pomocą notacji UML w Sparx Enterprise Architect
  • Doświadczenie w języku programowania SQL, relacyjnych i wielowymiarowych modelach danych oraz bazach danych (preferowane Oracle)
  • Biegłe korzystanie z zarządzania projektami, bazy wiedzy i narzędzi do współpracy: Jira, Confluence, MS Sharepoint i Teams
  • Wyższe wyksztalcenie (licencjat z informatyki, matematyki, ekonomii, finansów lub pokrewnej dziedziny)
  • Doświadczenie z metodologią Agile (preferowany Scrum)
  • Silne umiejętności komunikacyjne (w języku polskim i angielskim)
  • Umiejętność pracy nad wieloma złożonymi projektami jednocześnie
  • Gotowość do podróży służbowych (w kraju jak i za granicą) raz na jakiś czas
Mile widziane: 

  • Doświadczenie z SAP i SAP BW
  • Doświadczenie z Python
 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi