#

Analityk Biznesowy

Power Media

Warszawa, mazowieckie

Power Media
We have the power - Naszą siłą są ludzie

Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264

Analityk Biznesowy

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta, wiodącej grupy ubezpieczeniowej w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej w 25 krajach i zapewniającej dostęp do sprawdzonych produktów ubezpieczeniowych, oszczędnościowych i inwestycyjnych poszukujemy specjalisty na stanowisko Analityka Biznesowego.

Celem projektu jest przygotowanie nowoczesnych narzędzi online, które będą wspierały sprzedaż i obsługę produktów.

 

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • przygotowanie uzasadnienia biznesowego projektów;
  • facylitacja zespołów projektowych;
  • zbieranie, definiowanie i dokumentowanie wymagań biznesowych na potrzeby rozwoju systemów informatycznych;
  • analiza wymagań i projektowaniem rozwiązań;
  • przygotowywanie scenariuszy testowych oraz przeprowadzanie testów;
  • koordynowanie wdrażania nowych rozwiązań;
  • utrzymywanie sprawności systemów informatycznych i wspieranie użytkowników końcowych;
  • przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń i prezentacji dla użytkowników na temat wytwarzanych narzędzi informatycznych.

 

Czego oczekuje nasz Klient?

  • minimum 2-lat doświadczenia w przeprowadzaniu analizy biznesowej i systemowej w projektach informatycznych;
  • dobrej znajomości notacji UML;
  • doświadczenia w analizie wymagań z wykorzystaniem przypadków użycia i historyjek użytkownika;
  • znajomości narzędzi służących do modelowania procesów biznesowych;
  • ogólnej wiedzy biznesowej z zakresu działalności firmy ubezpieczeniowej;
  • wiedzy z dziedziny inżynierii oprogramowania (zbieranie wymagań, testowanie, wdrażanie);
  • wiedza o zasadach modelowania procesów biznesowych (UML) i tworzenia dokumentacji;
  • umiejętności technicznych pozwalających na realizację zadań związanych z integracją systemów;
  • umiejętności komunikowania się z biznesem i dobrej współpracy w zespole;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2.

 

Co otrzymasz w zamian?

  • możliwość udziału w ciekawych projektach;
  • współpraca w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • system pracy hybrydowej 3:2/2:3
  • świadczenia w postaci opieki medycznej i grupowego ubezpieczenia na życie;
  • kartę Multisport lub dofinansowanie do karnetów sportowych, biletów do kina/teatru, książek.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi