#

Analityk Biznesowy / Specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Analityk Biznesowy / Specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego

Warszawa
Analityk Biznesowy / Specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego
Warszawa
NR REF.: 1138218

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty . Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów .

Dla naszego Klienta – z branży telekomunikacyjnej – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: AnalitykaBiznesowego z obszaru Marketingu

Lokalizacja : Warszawa, Mokotów
Forma współpracy : B2B lub umowa zlecenie
Stawka : 70-80 zł /h netto + VAT przy B2B
Czas trwania współpracy : na stałe


Obowiązki :
  • Przygotowywanie raportów i analiz mierzących efektywność działań sprzedażowo - marketingowych w ramach kanałów B2C
  • Operacyjne wsparcie realizacji działań Direct Marketingowych; w szczególności przygotowywanie bazdanych
  • Analiza charakterystyk segmentów klienckich
  • Tworzenie nowych produktów dla bazy klientów telekomunikacyjnych B2C
  • Koordynacja tworzenie kampanii wielokanałowych (SMS/PUSH/e-mail/OBTM )
  • Testowanie nowych rozwiązań, wykorzystywanie wersji MVP produktów, wychodzenie z inicjatywą i przeprowadzanie testów A/B
  • Optymalizacja produktów i kampanii wg wyznaczonych KPI
  • Przygotowywanie zestawień i prezentacji w zakresie wykonywanych prac
  • Opracowywanie analiz ad-hoc
  • Praca w metodyce AGILE

Wymagania :
  • Wykształcenie wyższe, preferowane : ekonomiczne, marketing
  • Wysokie zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków
  • Zaawansowana znajomość narzędzi z pakietu MS Office (w szczególności : MS Excel, MS Access, MS Power Point)
  • Wymagana znajomość narzędzi wizualizacji danych (np. Tableau)
  • Praktyczna umiejętność pisania zapytań SQL i doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze branży telekomunikacyjnej, zwłaszcza w analizach związanych z Kampaniami Direct Marketingowymi : weryfikacja założeń, selekcja bazyklientów, wdrażanie kampanii
  • Raportowanie oraz analiza wyników kampanii i generowanie rekomendacji
  • Samodzielność, kreatywność i proaktywne poszukiwanie rozwiązań
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie pracy z metodyką zwinną AGILE będzie dodatkowym atutem
  • Chęć do pracy w trybie Sprintów, uczestnictwo w Retrospektywach, Review
  • Konieczna pasja i zaangażowanie w realizację zadań

Oferujemy :
  • Benefity pozapłacowe : m.in. Medicover, Multisport
  • Elastyczna forma zatrudnienia oraz elastyczne godziny pracy
  • Długofalowa współpraca
  • Możliwość zaangażowania się w rozwój firmy i produktu
  • Możliwość kreowania i wdrażania własnych inicjatyw usprawniających pracę oraz organizację
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi