Opis stanowiska pracy
Aftersales Service Manager
Warszawa
NR REF.: 1191812
Dla naszego Klienta, jednego z czołowych światowych producentów maszyn drukarskich, dostarczającego innowacyjne rozwiązania dla przemysłu poligraficznego. W związku z rozwojem poszukujemy Aftersales Service Managera, który/a będzie odpowiadać za zarządzanie serwisem oraz obsługę sprzedażową naszych klientów w regionie Polski.
Twoje zadania:
✔ Planowanie, organizacja i optymalizacja działań serwisowych
✔ Koordynacja usług posprzedażnych – dbanie o wysoką jakość wsparcia technicznego
✔ Analiza problemów technicznych i opracowywanie rozwiązań dla klientów
✔ Zapewnienie sprawnej konserwacji i serwisu maszyn drukarskich
✔ Budowanie relacji z klientami i doradztwo techniczne✔ Szkolenie klientów w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń
✔ Ścisła współpraca z działem sprzedaży i inżynierami w celu poprawy usług serwisowych✔Doskonałe umiejętności organizacyjne i świetne zrządzanie czasem✔Umiejętność pracy pod presją czasu
Nasze oczekiwania:
🔹 Doświadczenie w pracy w obszarze serwisu technicznego (preferowane w branży maszyn drukarskich, poligrafii, automatyki przemysłowej lub pokrewnej)
🔹 Wykształcenie techniczne (mechanika, elektrotechnika, automatyka, mechatronika lub pokrewne)
🔹 Znajomość systemów mechanicznych, elektrycznych i sterowania PLC
🔹 Umiejętność analizy problemów i wdrażania optymalnych rozwiązań
🔹 Gotowość do podróży służbowych
🔹 Komunikatywna znajomość języka angielskiego, j. niemiecki będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy?
✅ Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z wieloletnią tradycją
✅ Szkolenia techniczne – możliwość podnoszenia kwalifikacji
✅ Dwuskładnikowe wynagrodzenie oraz benefity (np. samochód służbowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie)
✅ Nowoczesne narzędzia pracy i kontakt z najnowszymi technologiami
✅ Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa