Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Administrator ze znajomością obsługi systemu SUCCESS FACTORS
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Obsługa zgłoszeń mailowych i ticket’owych
- Rozwiązywanie standardowych i niestandardowych pytań dotyczących systemu
- Nauka innych pracowników obsługi systemu
- Egzekwowanie transakcji w oparciu o aktywności w systemie
- Zapewnienie wysokiej jakości zarządzania danymi w systemie
- Kontrola jakości przetwarzanych danych
- Wpisywanie nowych pracowników do systemu
Wymagamy:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
- Znajomość procesów i systemów HR (szczególne SuccessFactors lub Plateau LMS)
- Dobra znajomość pakietu Office (przede wszystkim Excel i Power Point)
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętności analityczne i komunikacyjne
- Umiejętność efektywnego ustalania priorytetów i organizowania nakładów pracy
- Doskonałe umiejętności pracy w zespole i zdolność do samodzielnej pracy
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem Adecco Poland na okres 3 m-cy z możliwością przedłużenia w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 9-17
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz realizacji własnych pomysłów
Numer referencyjny: EK/19/05/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.