#

Administrator z j. niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Administrator z j. niemieckim

Miejsce pracy: Łódź
9-21-58855

Dla naszego klienta, firmy z branży logistycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko Administratora ds. Importu ze znajomością języka angielskiego i j.niemieckiego.

System pracy od poniedziałku do piątku z możliwością wyboru zmiany:
- zmiana poranna (7:00 – 15:00)
- zmiana popołudniowa (16/17 – 00/1:00)
- zmiana nocna (22:00 – 6:00)

Zakres obowiązków:
- Procesowanie dokumentów transportowych i logistycznych w systemie informatycznym;
- Weryfikacja niezgodności danych w dokumentacji;
- Przyporządkowywanie kodów celnych do poszczególnych faktur;
- Kontakt z klientami i urzędem celnym w formie telefonicznej i mailowej;
- Wyjaśnienie niezgodności z klientami oraz urzędem celnym.

Wymagania:
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego (A2/B1) oraz języka niemieckiego (minimum poziom B2);
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży logistycznej;
- Gotowość do podjecia pracy na jedną z trzech zmian;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność.

Korzyści:
- Stałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie;
- Praca w nowoczesnym biurowcu w centrum Łodzi;
- Dodatek pieniężny za pracę w godzinach nocnych.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi